tisdag 20 oktober 2009

Hej alla vänner. Nu är jag äntligen bättre. Har varit helt däckad. Huvudvärk, synrubbning, magproblem inte kul. Har mest sovit mellan det som måste göras. Men som sagt nu känns det bättre. Har börjat om med försöket att måla hyllor. De ser bättre ut nu. Hade flera färger förut men nu blir det vitt för hela slanten. Idag har jag varit till Uppsala och handlat lite smått och gott. Anna var med och hon köpte saker till sin nya älskling, hundvalpen Messi. Det blev en "jacka" och ett halsband. Ska gå och lägga mig nu så jag kan vakna i rätt tid i morgon och inte som idag, en timme för sent så jag fick skjutsa bägge grabbarna till varsin skola.
Mossa, moss, Tack för alla hälsningar. PLUPP

5 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Men fy, vad du har varit dålig! Nu får du ta det jättelugnt så kroppen får hämta igen sig.

Kram och kram Lisa

Stina sa...

Vad skönt att du är bättre du gumman.:-) Kram

Jenny Oak Fae sa...

Tråkigt att du inte mår bra...hoppas att det blir bättre snart..!

Jag var på RUSTA idag, så nu ligger det en vit julgran i vardagsrummet här hemma, köpte även en rosa spira till granen + 3 kitschiga dekorationer att hänga i granen.

KRAM, Jenny

<3

Cc sa...

Ser att du varit dålig med. själv gick jag i dag, hmmm. Jo jag vet borde men jag hade ändå inte kunnat ta det lugnt här hemma så jag hoppas att jag kan softa i helgen och ta igen mig. Än har jag ingen knorr, grymtar har jag alltid gjort. Kramen

Cc sa...

Men du då? Hur mås det själv. Här är det bättre, tror jag. Hade ett bra möte idag så jag mår nog bra för det. KRam