tisdag 13 oktober 2009

Oj,vad dålig jag varit på att blogga. Har inte haft ork till det. Mycket som behövde göras och mycket värk. Nu har takställningen till tv-n äntligen flyttats från butiken så nu kan jag fortsätta med inredningen. Ska måla hyllor vita och bättra på i taket där tv-ställningen suttit.
Nu i helgen fyller min yngsta dotter 16 år så då blir det firande av henne. Tänk jag tycker inte det var länge sen hon var liten. Söt som en docka men det fick man inte säga för då blev hon lilla My. Arg och envis som bara den.

10 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Trist med din värk...

Vet du, mina föräldrar tyckte också att det liknade en tomte i mönstret på min ryamatta..!

KRAM, Jenny

<3

Lantliga drömmar sa...

Din äldsta dotter är sååååååå himla glad!!!!!!!

Gammelbålsta sa...

Hej!
Spännande med en butik. Vad ni har slitit. Hoppas att din värk minskar och du kan njuta av allt fint du håller på med. Ha en riktigt fin höstdag. Kram Aydan

Sjabbig men chic sa...

Ja, men visst går det fort med barnen. Jag håller på att bli tokig!;)
Var rädd om dig och se till att värken blir lite bättre nu.

Kram Lisa

vardagsvitt sa...

Hallå
Så kul att du hittat till mig och tack för din kommentar!!
Gillar bilderna på de mossiga stubbarna...mysigt!
Kram Marith

Huset vid ån sa...

Ibland räcker inte tiden till....Känner igen det! Värk är inte roligt, jag har själv fibromyalagi sen 13 år tillbaka och värken vill aldrig ge sig! Vad spännande med en butik...låter roligt! Hoppas att du blir bättre! Kramar Therese

STENLYCKA sa...

Hej1
Tack för hälsningen så gulligt av dig. Ja i natt bär det av till värme och sol, skall bli så skönt.
Önskar dig en bra helg och en skön nästa vecka.
Kram från mig

Sjabbig men chic sa...

Halloj där Yvonne!
Allt väl?
Hoppas ni har jättemysigt med firande och allt.

Kram lisa

Cc sa...

Nu har jag fotat lite på praktiken få se när de lägger upp dem. Har en vecka kvar hos dem få se hur det går, möte på tisdag undras hur det blir. Kram

Hannis sa...

Har försökt lägga till dig på bloggkoll men länken som kommer upp är Hannas.
Vet inte varför det inte funkar.

Hoppas att allt är bra med dig nu!