fredag 20 augusti 2010

Doktorn igen

Vill börja med att tacka för alla fina, goa kommentarer som ni skickar. Blir så lycklig över alla. Ni gör min dag. Vill önska er alla en SKÖN HELG!
Idag blev det doktorn igen, kände att nu var det nog dags. Fick diagnosen bihåleinflammation men utan baciller. Kortisonnässpray. Vila. Hm.......vila vad är det.........? Okej, jag ska! Åker iväg med gubbe och lillprins över helgen. Vi ska kolla dragracing. Kul! Hoppas bara att regnet håller sig borta. De kan inte köra på blöta banor. Där kan man inte göra något bara vara, och jag kan ju kura in mig i husvagnen med en god bok om jag vill.
Mossa, mossa alla och go´kramar PLUPP

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså, nu får Du ge Dig... Jag blir galen av avund över Dina uber-coola bilar & bilder. Din senaste header är grym!!

Tack snälla för Din goa kommentar om mina WabiSabi hästar, får man fresta med en? Sibylla med nummer tre på ena sidan är beredd att flytta till ett kärleksfullt hem, annars är första utgåvan slutsåld!

Agneta with LAV