tisdag 3 augusti 2010

Sinnessvagt?

Tror ni jag kunde hålla mig borta från huset? Nej, inte då. Var bara tvungen att gå dit och se till att inte gubben ramlade från taket. Det var bara slarvjobb men bättre än att det regnar in. Får bli riktigt gjort när tiden och ljuset räcker till. Ja, som sagt , jag skulle bara se efter..... men plötsligt upptäcker jag att det har blivit 2 sopsäckar fyllda. Hoppsan, men det är ju så kul. Jag fick lida, magen bråkar som bara den. Ska sova nu så den får vila. Men i morgon då är jag där igen. Måste ju få ordning så jag kan öppna butiken och ha loppis utanför. Tänkte ställa upp ett stort tält, det kan ju bli regn. Enda problemet är att jag skulle vilja behålla allt. Men det är omöjligt, jag vet inte var jag ska ställa det. Men några godbitar har jag valt ut som ska få flytta hem till mig.
Natti, mossa, natt. PLUPP

Inga kommentarer: