tisdag 10 augusti 2010

Hm, vad har jag gjort.....

Igår........inte ett liv.......Jo, svor över gamla bilar och dumma gubbar.Bilen startade inte trots påpekande från mig till "bilmekanikern" i familjen. Fick låna Prinsens bil, tack och lov!

Skjutsade Prinsessan till jobbet. Hämtade " medusin" till kastrullhäxa och vovve. Bestämde mig för att idag ska jag inte ens titta på verkstan, hela kroppen värkte. Ni märker humöret var inte påtopp!

Hade i söndags slitit för hårt i verkstan, slitit loss korkmatta från hela trapphallen på övervåningen och den var bitvis spikad. Ett härligt trägolv kom fram med omväxlande breeeda och smala golvbrädor. WOW!!! Tror jag ska skura och vitsåpa det bara.

Idag har Prinsessan och jag varit på lägenhetsvisning, Hoppas att hon har en chans. Det lilla huset får Lillsessan ta i så fall. Med vissa krav då som städning och så...........

Mossa, mossa PLUPP

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Ja, jädra bilar.. Hoppas i alla fall att värken gett med sig.

Kramis Lisa