torsdag 26 maj 2011

Besök på Fullerö

Oj, vilken rolig kväll. Norpan och jag var på clubkväll på Fullerö handel. Såå mycket "vill ha saker". Vi gick i 3 timmar och bara njöt. Fick mycket inspiration så nu ska det tillverkas. Har plockat fram material till vimplar och kuddar nu på morgonen.
Idag ser det ut att kunna bli fint väder, hoppas vi slipper blåsten för den är så jobbig. Jag kan stå ut med alla väder men inte blåst.
Nu blir det en sväng till Uppsala för att inhandla tyg, innerkuddar, färg, tapetklister och mat. En salig röra kan man tycka men det gäller att passa på när man är i stan.
Mossa, moss PLUPP

3 kommentarer:

Hanna sa...

Men jisses vilken energi du fick!! Jag har bara kommit till tänkar-stadiet än. Kramis

Baronessan sa...

Jo, det är ett härligt ställe. Inspiration säger du. Varje gång jag är där så säger jag "sån där kan man göra själv" om var och varannan sak. Men gör jag det? Nähä då.

eWa sa...

Låter kul och det är ju bra att ha å göra, eller hur :-))
Kram