torsdag 12 maj 2011

Plupp är mitt smeknamn

Namnet Plupp har jag inte haft längre än 9 år. Det kom av att min gubbe tyckte att jag såg ut som ett troll med min svarta rufsiga frisyr jag hade då vi träffades. Nu har jag en namne också. Kul, en liten bebis i magen som är barnbarn till en härlig bloggare med en härlig humor. Hennes inlägg får mig alltid att le men det finns alltid en liten knorr som får mig att tänka till. Bloggen är Baronessan viskar i vinden, rekomenderas varmt!
Gårdagen var det "Operation dagsverke" i Viddes skola så han jobbade i trädgården här hemma. Det ser så städat och fint ut nu. Nu ska jag göra en " ängel av en apa ", göra mig iordning för att åka på ett möte i skolan.
Grankott på er PLUPP

1 kommentar:

cattis sa...

Du är redan en ängel!
Lycka till på möte
Kramiz Systra