torsdag 19 maj 2011

Vårshow

Ikväll har jag varit på den bästa föreställningen någonsin! En sådan glädje, energi,koncentration har jag inte sett maken till. De bjöd verkligen på sig själva. En confransier som annonserade ut numren som en värsta cirkusdirektör och sedan sa -Klappa nu! och rev upp applåder. Var jag var? Jo på Särskolans vårshow, jag är så tacksam att jag fick komma och titta. De fick dundrande applåder efter varje nummer. Och bästa Nicke var scenpersonal som jobbade på som sjutton och varje gång han kom in och hämtade eller lämnade grejor så tuggade han på något gott. Han var nog inte så sugen på kvällsmat tror jag.
Bröstet är fyllt av lycka detta kommer jag att leva på länge.
Jag har jobbat på särskolan i några år och sedan kört skolbuss till särskolan i många år och längtar ibland efter "mina ungar". Man kanske skulle söka jobb där igen.
Mossa,moss PLUPP

3 kommentarer:

Hanna sa...

Visst var dom duktiga! Jodå lite mat fick vi i honom och nu ska han ta jordgubbskräm och mjölk. Knasiga sonen!
Han var jätteglad att du kom . Kram

eWa sa...

Låter härligt ! De har verkligen en förmåga att trigga igång publiken :)
Ha en skön helg
Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Det låter helt underbart verkligen.
Va härligt att få skratta och njuta av en sån tillställning.
Ha en riktigt fin fredag.
Kram
Jessica