onsdag 25 maj 2011

Ett jättevarmt tack till er alla som gratulerade mig igår. Jag blev sååå glad. Blev en lugn dag. Anna och jag tog en promenad på eftermiddagen men det blåste så mycket så vi vände efter ett tag. När vi kom hem så står Vidde på en stege vid badrumsfönstret, på övervåningen, och försöker ta sig in. - Jag hade inga nycklar var kommentaren. Den ungen! Kvällen tillbringades framför tv-n. Hade sagt ifrån uppvaktning eftersom jag är så förkyld, vill ju inte smitta någon. Vi mumsade go-fika och hade riktigt trevligt Gubbe, Anna, Vidde och me.
Idag blir det Fullerö med Norpan, de har clubkväll och jag blev medbjuden. Ska bli så kul. Kanske jag hittar något jag vill ha. Ja, jag vill ha mycket men jag brukar inte ha spenderbyxorna på numera. Snart ska vi ha Loppis här den 4 och 5 juni 10-17 är det tänkt att vi ska sälja blandade saker vid butiken. Kommer att finnas fika och korv om man blir hungrig. Det blir blandad kompott med grejor, lite av varje kan man säga. Titta in om ni har vägarna förbi.
Mossa, moss PLUPP

Inga kommentarer: