lördag 28 maj 2011

Smärfyllt

Då blev det en dipp ner i smärtans grönbruna, ångerstfyllda träsk igen. Detta medför att jag inte får något gjort. Kan inte ha butiken öppen. Jag blir så arg! Undrar ibland varför men det är ingen ide att klaga, det finns de som har det mycket värre. Så tig och lid.
Nu har jag varit mindre positiv, fy skäms!
Idag ska min bil besiktas, undrar hur det går, gubbe har lovat att åka. Jag får inte köra bil på grund av starka tabletter.
Får väl vara pratkvarn när de andra jobbar idag.
Mossa,moss. PLUPP

3 kommentarer:

Hanna sa...

Men du fick saker gjorda ändå, du fixade fikat, sydde helt bedårande hjärtan till loppisen och var sällskap.
Kramis

Uffes Garage sa...

Och klippte gräs! Jag tyckte att du fick massor gjort trots din elaka värk o sånt. PoK Gubbe

Uffes Garage sa...

Grattis min älskling på bröloppsdagen! Tänk att du stått ut med mig i så många år. Jag Älskar Dig! Din Egen Gubbe.