tisdag 25 augusti 2009

Kommentarer

Oj, vad glad jag blir när det finns kommentarer. Är så spännande .... hm... vem är det idag? Å, vad kul en ny som jag inte sett tidigare. Det gläder så mycket dom där små orden.
Är trött idag, satt uppe sent och hjälpte dottern med hennes räkningar, det är lite roligare att skiljas från sina surt förvärvade slantar om man inte är ensam. Tror att klockan var tolv innan jag kröp i säng. Igår tog jag en tur till Uppsala såklart i Cadillacen, måste passa på när det är vackert väder så man kan åka nercabbat! Skön känsla. Men när jag kommit in till stan så kom jag på.....fel bil, skulle ju köpa lister! Men shit happends, jag kan åka idag istället.
Kram och hej leverpastej.

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Nej räkningar är inte roligt. Men så småningom kommer hon också inse att det är utgifterna man blir rik på. Ju mindre utgifter dessto mer kvar. =)

Hanna sa...

Men du kunde väl haft listerna hängande över kanten, hihi.
Kramis