fredag 14 augusti 2009

Sammandrag

Dåligt, dåligt! Jag har haft hjärntorka. Fick inte ner ett enda ynka ord på bloggen. Men nu ska jag plåga er igen med mina knasigheter. Det minst knasiga det är att vi har bytit altandörr! Jag måste säga att det är såååå snyggt! Bredvid dörren är 2 rader med glasblock. Vilket härligt ljusinsläpp det blev.Tänk att Uffe kan nästan allting, ja, inte föda barn då men han har förutsättningarna för att vara ett, för han kan vara så barnslig! Nästa minst knasiga är att jag och min yngsta son har tillbringat 2 häääärliga dagar hos min dotter vid deras sommarhus utanför Öregrund. Tog lilla snigelhuset efter Chevan och så iväg. Första långa resan själv med husvagn för mig. Gick bra med undantag av traktorn med hölasset som låg efter i 4 mil och tutade, hihi, det trodde ni på va! Jag har faktiskt lärt mig att backa och vara duktig och gå åt sidan och släppa förbi fordon som får åka fortare än snigelfart. Vi kom ialla fall hem helskinnade. När jag var där så passade min stora pojke på med att svimma och slå näsan och munnen i golvet så det rann massor med blod. Som tur var så klarade Uffe av det också trots att han inte tål att se blod, det är ju det jag säger att det är konstigt att Uffe kan nästan allting! Trots att jag inte var hemma! Ja, nu har ni fått en lika virrig version av min vecka som vanligt. Ska försöka fukta hjärnan lite så jag slipper hjärntorka. Pussar o kramar från tokfia. PLUPP

1 kommentar:

Hanna sa...

Va duktig du är som kan backa med lilla huset. Ja, lillebror e såååå händig. Kram på dig!
Ps. Nu är det mer svärta på spisen än på mig. Ds