tisdag 18 augusti 2009

Tystnaden

Oj, var det så här det var när barnen var i skolan i våras. De har bara varit i skolan några timmar och jag börjar redan tycka att det är för tyst. Men det går att ordna jag har en dammsugare som låter vidrigt högt och ute så kan jag såga ved med elsågen. Men jag ids inte jag väljer nog det enklaste ljudet- tv-n! Ska lägga mig på soffan med en filt och bara mysa en stund. Sov så dåligt inatt på grund av min värkande höft så jag har" giltigt skäl " att vila en stund. En kopp kaffe till så är det perfekt. Det är nu man skulle ha den där manliga betjänten som jag pratat om tidigare och han får gärna ha ett förflutet som massör. Nej, ut i verkligheten han finns inte här! MEN det vore trevligt! Kramar PLUPP

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Jag har njutit av tystnaden och lugnet. Med undantag för en sväng ner på stan. Så visst är det skönt att skolan kommit i gång och allt kommer i ordning iggen =)