fredag 28 augusti 2009

Ledigt

Ikväll åker Vidde till pappa och Uffe ska på Gubbkväll så jag ska bara mysa i min ensamhet. Borde dricka vin men jag har i ett svagt ögonblick lovat Uffe hämtning inatt, hm, dumt gjort. Men jag ska tända i vår fuskspis i tv-rummet och kanske äta lite ost och kex, titta på tv eller kanske man ska köpa dvd-n Män som hatar kvinnor, såg att den finns i affärerna nu. Men troligen så hittar jag på något så det varken blir mys,film eller ost utan storhandling eller nått. Jag är bra på det. Nu ska jag tona håret och dölja att jag faktiskt inte är 27 som jag säger, de gråa måste gömmas, jag har ju fyllt 28 hi hi, och då ljuger jag inte, bara justerar sanningen lite. Ha en bästa helg! Kramar PLUPP

2 kommentarer:

Hanna sa...

Nej, nu luras du allt. "9 var det faktiskt , hihi. Kramis , syns imorrn på kalaset

Sjabbig men chic sa...

Jag önskar dig också en bästa helg! Jaså du är du 28? Ja, jag är dryga 28 typ. Jag har fullt sjå att försöka dölja att jag är så ung.

Kram Lisa