lördag 6 juni 2009

Bullbak

Jag tog och firade nationaldagen med bullbak. Inte så dumt med tanke på att min familj äääälskar bullar. Det blev fyllda med hemgjort äppelmos. MUMS!

Gubben håller på att montera in min cd-spelare i Chevan så nu kan jag lyssna på favoritmusiken när jag åker bil. Bara jag inte dras med när det blir Hammerfall som nu är en favorit. Kanske "trycker plattan i botten" som äldsta sonen säger och åker dit för fortkörning. Ooops, får nog lyssna på Tore Skogman istället. Solen kom och gick till och ifrån ända tills nu. Nu REGNAR det
Skönt i och för sig gräsmattan borde klippas men, det är ganska fint med lite långt gräs också.
Det är ungefär som att vi behåller mossan i stället för gräs, tänk vad mjukt det är att gå på!

Mossa, mossa, pussar o kramar. PLUPP

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, va mumsigt! Vill också ha bullar.Kramis

Bloggarkiv