torsdag 11 juni 2009

Ha ha, jag vann över datorn! Nu sitter bilden där den ska. Fick fnula lite fram och tillbaka innan den rätta bilden var där (fick en bild på racebilen under rubrik "mitt växthus" lite fånigt kanske) men nu kan ni se mitt fula men mysiga växthus. Har bara 2 tomater och 2 paprika där inne och så mycket mer blir det inte. Jag ska kunna sitta där och filosofera, skyddad mot de förhatliga myggorna. De är för"¤&##/?T¤(=?- iga när man vill sitta på kvällen och ta en kopp kaffe i lugn och ro. Men nu lurar jag dem! Glasruta emellan!
Idag ska jag skjutsa min mamma till sjukhuset, hon går på kontroller. Det är inget problem med det jag gör det gärna. Problemet är parkeringar. Jag får lämna mamma och pappa vid entren, se till att de sitter där sedan iväg med bilen och leta parkering, oftast så finns ingen på sjukhusområdet utan jag får parkera vid Studenternas och sedan stressa tillbaka för att följa med in. Sedan är det ju samma när vi ska hem. Det är en trött Plupp som kommer hem på eftermiddagen kan jag lova. Nej, nu ska jag gå och göra en ängel av en apa(fixa iordning mig) För att sen åka till mina paranteser.
Må så gott. PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv