söndag 14 juni 2009

Men kan ni tänka er , det regnar! Fy och tvi vad jag är less! Det bara kryper i kroppen efter att få gå ut . Kan inte göra något, försökte städa lite men inte ens det blev gjort, mest slarv. Resulterade i att jag rev ner en gardinstång och fästet i väggen följde också med. Sen fick Uffe en skopa ovett för att han inte hjälper till. Nej städning i onödan är inte bra. Skulle koppla ihop Arvids data som han fått av storasyster. Ja, hur blev det då? Jo, den fick Kalle ta över för jag fick inte till det heller. Skärmen som han skulle ha till måste ställas om så det var bara att gå ut och ta in och släpa upp stora tunga skärmen som jag precis kånkat ner för trappen och ut, uppför trappan igen för att använda den till inställning. Ja, då fungerade inte musen!!!!!!!! Leta reda på en annan, då är den trådlös och inte laddad!!!!!! Nu har jag givit upp jag gör inget mer idag. Skulle behöva handla, undrar om jag vågar det. Då går väl bilen sönder och jag kör rakt in i affären. Sen kan jag aldrig mer visa mig där och får åka till stan varje gång jag ska handla. Och hur roligt är det. Uffe har åkt till staden för att leka med sina kamrater( öva i bandet). Orkade väl inte höra mig längre. Jag har faktiskt matat både tvättmaskinen och diskmaskinen och än har inget hänt med dem så det är väl bara att hålla tummarna. Kanske ska köpa en lott när jag handlar för har jag haft sån otur hittills så kanske det vänder i spel?! Ja, nu har jag svamlat bort en stund igen, virrigt som vanligt men det är jag i ett nötskal. Må så gott. Mossa, mossa. PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv