onsdag 10 juni 2009

Idag är jag TRÖTT! Har inte sovit så mycket jag har ju ett fel på min mage och det har bråkat hela natten. Har känts som om det varit något fel med "my heart" men jag vet ju att det är ok.
Lillebror fick sovmorgon och blev skjutsad till skolan på grund av min trötthet. Men han protesterade inte nämnvärt. Gillar ju att åka Cheva och lyssna på musik med mamma. Han säger ibland;- Mamma, f-n du är den häftigaste mamman i klassen! När jag protesterar så säger han ;- Men hur många har en mamma som du som ska börja köra dragracing? Och de andra i klassen tycker det också. Då blir man glad! Jag är trots allt 55 och min son 12! Ja, jag har i alla år haft min pappa som min stora inspirationskälla. Försökt tänka - Hur skulle pappa göra?
När jag gick i mellanstadiet så var det många som tyckte att min pappa var cool för han var inte lika andras, han vågade vara sig själv. Älskar dig pappa! Min yngste son har honom som idol.
Igår lagade jag färdigt växthuset, gubben har tagit kort på det så jag ska försöka lägga in en bild.
Ja, det här blev lika virrigt som vanligt men jag får väl skylla på att jag var trött. Vad jag ska skylla på de andra dagarna vet jag inte men jag kommer nog på nått!
Må så gott, mossa,mossa. PLUPP

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Kan meddela att morfar är min stora idol och han lyssnar alltid och ger kloka råd. Han vet att jag är så förtjust i honom, men jag tror det är ömsesidigt =).

Bloggarkiv