fredag 12 juni 2009

Igår var det fel dag och idag är det fel väder. Aldrig är man nöjd. Jo, jag är nöjd, Ellen fixade så att hon kommer in på gymnasiet, HURRA för henne. Kalle och jag har gjort en deal, om han går färdigt gymnasiet ska jag övningsköra med honom. Jag är vansinnigt rädd för att åka med andra så det är en bedrift av mig. Men jag vill ju att han ska gå färdigt och inte hoppa av. Avslutningen i Arvids skola var som vanligt helt underbar med galna upptåg av lärarna och tjusigt spel och sång av eleverna. Vi fick också skönsång av musikläraren som sjöng vårt bidrag till Eurovision song contest. Minst lika bra! Vi grillade( Kalle o Uffe) i regnet och nu är det slappa stilen som gäller. Ska skjutsa några barn(ungdomar) nu. Må så grankott! Trevligt sommarlov alla elever! PLUPP

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Jag är väldigt stolt över min lillasyster !!! Så får väl lillebror ta sig i kragen lite han också, det är ingen liten deal ni gjort upp.

Bloggarkiv