onsdag 16 september 2009

Inspiration

Har tittat runt på måååånga bloggar och funnit att det finns så mycket uppfinningsrikedom så det är inte klokt. Som väldigt ung mamma (17) så hade jag det också. Gjorde bokhylla av tegelstenar och brädor. Sydde gardiner av resttyg och sydde om kläder till babykläder. Men idag så finns ideerna men inte riktigt orken. Jag tycker att ni är såå duktiga.
Idag har jag en sjukling hemma. Största sonen är förkyld, hostar och hostar. Verkar inte vara nått som hjälper. Stackarn!
Var uppe tidigt idag, hade glömt att handla bröd så det var bara att gå upp 5 och baka tekakor. Uppskattades av barnen som skulle till skolan.
Hadet gott PLUPP

7 kommentarer:

Matildas fikarum sa...

Det är strongt gjort att kliva upp så tidigt för att baka bröd!

Huset vid ån sa...

Tack för titten hos mig....Det var duktigt att gå upp o baka såå tidigt!! Varmt välkommen tillbaka till mig! Kram Therese

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Ja,visst får man en massa inspiration på alla fina bloggar.
Men du,hur duktig är inte du som är uppe tidigt och bakar bröd:)
Det gör minsann inte jag,är urkass på att baka bröd.
Hoppas att du får en härlig helg
kram Anette

Anna sa...

Hej! Kul att du tittat in hos mig! Ja dom små växer verkligen fort men som sagt:Var ålder har sin tjusning. Och visst är det konstigt att man har så mycket projekt när man igentligen inte har tid.... Kram anna

AkH sa...

Ja, det finns fullt med kreativitet hos många. Jättekul! Roligt också med alla vackra bilder. Att gå upp så tidigt och baka bröd hade jag inte orkat! Hoppas sonen blir frisk snart och att du får tillfällen att njuta av det vackra höstvädret!
Må gott!
Anna-Karin

Uffe sa...

Brödet var gott! Gottigottgott! Jag vet vad som hjälper mot Kalles förkylning. Race-kuvös!? In i garaget me´han bara! Slip o svetsrök i lagom dos borde göra susen. Gubben

Plupps krypin sa...

Det gjorde susen! Han är bättre idag.

Bloggarkiv