torsdag 10 september 2009

Rättning

Jag måste rätta det jag skrev om medicin. Lisa skulle ge sina barn krumelurpiller, det är annorlunda det. Får söka vidare efter kukelimuckmedicin.
Jag tvingade iväg mina ben på en kvällspromenad med vovvarna så de fick lätta på trycket innan sovdags. Det är 3 vovvar, en doberman/schäfer, en yorkshireterrier och en chihuahua. Många vovvar är det , men roligt, förb....t roligt. Selåt svordommen, den bara kom.
Gubben sitter bredvid nu och trycker in kakor i kakhålet, dumt, han som har bantat ner sig 15 kg. Annat med mig , smal och smidig som ett Jöli kassaskåp. Skulle inte skada med bantning här heller. Men jag har inte tiiiiiid! Skylla på något måste man när man har så dålig självdiciplin.
Kram PLUPP

3 kommentarer:

A home far away sa...

Åhhh så många fina vovvar, har själv 2 stycken här i värmen!

Ha en fin helg
Kram Gunilla i Singapore

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hej och tack för hälsningen! Kul! Då vet du vart vi håller till :) Härligt med vovvar! Har själv en schäfer o retriever.. ha en bra dag! Hälsningar Kerstin

Hemmet Är Min Borg sa...

Hallojsan
hoppar in här och önskar dig en trevlig helg
kramis

Bloggarkiv