onsdag 30 september 2009

Tack för alla hälsningar. Det är så spännande varje gång jag kommer hit och ser x antal kommentarer att granska. Hi hi, vad jag är barnslig!
Gårdagen blev ganska lat om jag får bedömma det själv, man vill mycket men får lite gjort. Jag fortsatte med saften, den doftar ljuvligt. En av de äldsta döttrarna var hem en snabbis. Hon skulle prova skor som lillasyster hade låg på nätet till försäljning. Vi tog en sväng till Uppsala för att köpa pingisracket åt lillprinsen, han har börjat spela i skolan på raster och ville ha ett eget. Ja, handarbeten det har jag på gång jämnt. Just nu är det sjalar, grytlappar och kuddar.
Jag funderar på om det där med helkopterutbildning vore nått för mig. Har hört att det är bra utdelning på det. Skulle kunna tänka mig ett bidrag till verksamheten "Familjen". Nä, för resten jag är ju höjdrädd så det skulle nog inte funka. Åter till vardagen alltså.
Jag säger som min goa bortgångna vän Harald alltid sa - Jag får tacka för den värme och omtänksamhet som har strålat mot mig ikväll, (läs idag).
Kramis PLUPP

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Skojjar du - helikopetrutbildning - verkar vara eftertraktat :-)

Hälsningar Maud

Plupps krypin sa...

Ja, så jätte allvarlig var jag nog inte då. Men jag tänkte att nästa gång de slår till så kanske de behöver en ny pilot. Blink, blink.
Kramis Yvonne

Bloggarkiv