tisdag 9 februari 2010

Bakläxa

Inte gick jag igenom besiktningen, Det blev påbackning med en medicin till idag. Hade för dåligt kaliumvärde. Det förklarade tröttheten och hjärtklappningen. Men nu kommer jag att bli som ny..........tror jag.
Anna och jag har tagit en långpromenad med hundarna, en timme var vi ute och knatade i snön.
Nu sitter vi och är alldeles trötta och hundarna sover så snällt. Det är ju svårt att trötta ut en doberman kroppsligt men när han får jobba med huvudet så blir han trött.(Fick godis i en mjölktetra och det var en svår uppgift.)
Nu blir det upphängning av tvätt och sedan handla lite kvällsmat. Har inte en aning om vad jag ska göra men det får bli något enkelt, ingen 3- rättersmiddag idag.
Mossa, moss. PLUPP

1 kommentar:

mossfolk sa...

Lurvig är hopplös när det gäller att tänka med huvudet. Så otroligt bekväm av sig. Trillar godiset inte bums ut av sig själv är det inte värt besväret :)

Bloggarkiv