torsdag 4 februari 2010

Hej igen.
Idag har vi mildväder här. Runt nollan, skönt att det inte är så kallt men oroar mig för alla som ska köra bil. Det blir ju så halt. Var iväg till banken i Enköping igår och oj, vad det drev över vägarna. Och fy skäms gatukontoret! vilken dålig snöröjning på gator och trottoarer. Det är bättre skött i vårt lilla samhälle. Där skottas både gator och trottoarer väldigt snabbt. I Enköping var det som att åka på en gammal grusväg med gräs i mitten. Guppigt!
Här går livet sin gilla gång inte så mycket som händer. Är så mysigt att ha alla ungar hemma, storfamilj igen och det är något som jag älskar! Bestämde mig när jag var 11 år att jag skulle ha många barn. Och det fick jag ju, 6 egna och diverse andra foster-, sommar-och kontaktbarn.
Nej, nu ska jag och storprinsen gå över till grannen och hjälpa henne med snöskottning.
Kramar PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv