tisdag 9 februari 2010

Hundträning

Tidigare idag var det matte och hundmotion nu är det matte och hundträning. Lite grundkunskaper skadar inte på det busmonstret. Men de andra hundarna är lite läskiga. Måste skälla ut dem utifall de tänker göra något.
Lillsessan och jag sitter i bilen och är datanördar med varsinn data. Ser nog jättelöjligt ut, men vem bryr sig. Jag skriver ju ett underhållande och "viktigt" inlägg. Ska nog åka till en affär sen och köpa något riktigt onyttigt till kvällsfika.
Imorgon skulle jag egentligen åkt med lillprinsens klass till badhuset i Enköping men han vill inte för att jag måste följa med för att han ska få åka. Jag förstår honom. Kan inte kännas bra att bli så särbehandlad för att han har adhd. Prata om diskriminering. Men jag ska ta upp det med hans mentor och rektorn.
Mossa, mossa alla. PLUPP

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Det är alltid lite känsligt att ha morsan med sej när klassen ska ut på något roligt.
Ha det gott.
Kram Birgitta

Sjabbig men chic sa...

Gud, vad härligt med onyttigt kvällsfika!

Kram Lisa

A home far away sa...

Hej!
Hihi, jag ser det inte alls som en "uppoffring" att bo utomlands, kunde inte vara mer nöjd med livet, jag får det bästa av två världar, Sverige på sommaren och resten av året njuter jag till fullo av att bo i ett varmt klimat, även om det ju kan vara nån måtta på värmen emmelanåt:)

Ha en fin fredag
Kram Gunilla

Bloggarkiv