söndag 7 februari 2010

Sol ute, sol inne, sol i hjärta o sol i sinne

Solen har lyst så fint här idag på mina otvättade fönster. Men än ser vi ut i alla fall.........fniss!
Solen lyser i mitt sinne också för ...äntligen......så börjar det komma kunder. Inte bara släktingar som vill vara snälla utan kunder som har åkt förbi och som nu tittat in. Har fått mycket beröm om både varor och butik. En kund tyckte att jag är alldeles för billig på mina taggtrådsmobiler, sen köpte hon 2. Det gläder mig att hon tyckte om dom.
Nu är det pizzadags.
Kram PLUPP

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh, va kul! Då kan vi lägga i en ny växel och fixa våriga saker. Kramis

Birgitta sa...

Hej! Det kan vara bra att vara lite billig i början och höja priserna allt eftersom. När du väl fått kunderna brukar de komma tillbaka. Inget roligt heller att ha priser som ingen vill betala.
Hoppas det fina och soliga vädret fortsätter till veckan också.
Ha det gott.
Kramis Birgitta

Bloggarkiv