måndag 1 februari 2010

Jag mallgrodan!

Vill bara tala om att jag skriver detta inlägg på min nya fina dator. Svart och blank och sååå fin.
Det är den första dator som är bara MIN! Att jag har en nu får jag tacka min Annapanna för, TACK! du goa unge!
I morse var jag med om något riktigt otäckt. Skulle åka och besikta rallyraketen och kom några kilometer då helt plötsligt har jag INGA BROMSAR!!!!! Det var ingen söndagsresa precis. Men nu står bilen på gården och jag har fått låna en bil av en snäll vän så jag kan skjutsa min pappa till sjukhuset i morgon. TACK snälla du!
Min äldsta Prins håller på med att fixar till en bil som han har står och väntar på att han ska få körkort. Så jag har en bil förhoppningsvis i slutet av veckan. KRAMAR!
Mycket tack idag men jag är den som alltid ska klara mig själv men idag har jag förstått att man kan fråga om hjälp och få den.
Här har det varit grått hela dagen med lite snöfall på förmiddagen, hoppas det blir lite sol de närmaste dagarna så man blir lite piggare.
Mossa, mossa alla människobarn! PLUPPKRAMAR

1 kommentar:

Birgitta sa...

Ibland behöver man ta hjälp av andra och ibland får man hjälpa andra. Tänk på det. Hoppas du får bil snart, för man känner sej helt strandsatt om den inte funkar. Särskilt när man bor på landet.
Tur att inget hände när du inga bromsar hade.
Kramis Birgitta

Bloggarkiv