fredag 26 februari 2010

Dunder och granater! Min rallyraket gick igenom besiktningen utan anmärkning! Jag börjar tro att min gubbe vill bli av med min bil för han ville i stort sett skrota den. Men den söta "pojken" på besiktningen sa att det var helt okej med bilen. Ha! Bilmekaniker Andersson du får mecka grävmaskiner i stället ett tag sen kommer jag med rallyraketen igen och då är det ingen ide att gnöla för din bil fick faktiskt påpekanden men INTE MIn!
Här är det +- 0,0 grader och det snöar lite, härligt att skriva+- 0,0. Känns lite ovant.
Ikväll ser jag fram mot fredagsmys men vi hade torsdagsmys igår, resturangbesök med god mat ihop med gubbe, lillsessan och lillprinsen. Anna jobbade och skulle till sin allra bästaste vän i världen, Izabell, och mysa. Blev en trevlig stund. Det är ju inte så ofta som barnen har tid att vara med sina gamla och mossiga föräldrar.
Ska ha butiken öppen idag, det gick inte så bra förra helgen på grund av snöovädret, gick inte att ta sig upp här.
Ska försöka hinna städa av lite innan också, blir ju så stökigt med många barn och hundar.
Har blivit så förtjust i Tildadockorna så nu har jag lånat en bok av dottern" lantligtinrett" och ska försöka mig på att göra en sådan. Får se hur det går, får väl hoppas att hon inte blir lika ful som den förra dockan.
Må så grankott.PLUPP

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt att det gick bra med besiktiningen av rallyraketen!
Önskar dig en härlig lördagskväll!

Kram Lisa

Bloggarkiv