måndag 1 februari 2010

Rörmokarlärling?

Jaha, då har man testat rörmokarjobbet en gång till. Det är tredje gången sen vi flyttade hit som Uffe har fått ta hem det tunga artelleriet för att få loss stop i avloppet! Börjar kännas som en repris vid det här laget. Filma skiten bara! vi kan lägga ut filmen på You tube sen! Nej, men filmat det blev det för att se var i de gamla grova rören proppen satt. Det var en hårig otäcking som hade satt sig på tvären på väg ner till avgrunden,
Nu sitter vi helt hjärntvättade i soffan och orkar bara se på bedtime stories. Kan behövas efter den skräckupplevelsen när det såg ut som om ett hårigt monster var på väg upp ur avloppet. Blir nog tvungen att ta en valium, om jag hade nån, för att lugna ner mig.
Inget att leka med detta! Det konstiga var att monstret hade samma färg på håret som mig och mina döttrar. Måste vara en ren tillfällighet!
Nu är det så kul att blogga med en så liten och nätt "raring" som jag fick idag.
Mossa, mossa från en skitstinkande PLUPP(känns så i alla fall)
Puss o kram

1 kommentar:

Birgitta sa...

Kan tänka mej att det är extra roligt att blogga på den där blanka fina tingesten. Men det där otäcka monstret i avloppet låter lurigt.
Kramen

Bloggarkiv