tisdag 23 februari 2010

Tack alla godingar för era små hälsningar. De värmer i mitt hjärta.
Känner mig mycket bättre idag, mindre värk men ack så trött. Det är så fibromyalgin är hos mig.
Idag har prinsarna"lanat". Jag kallar det spela mot varandra men jag är ju mossig i hjärnan.
Inte mycket utevistelse här inte. Men i morgon ska lillprinsen åka till storasyrran och sova kvar så då blir det utelek. Och mamma ska åka " sotskåp" i morgon, så skönt att ha en bil. Har varit utan nu i nästan en vecka. Blä för det! Tror jag ska åka för åkandets skull, bara för att jag kan. Barnsligt va! Men än sen, man kan vara barnslig även när man har passerat 50.
Om jag hinner så ska jag nog åka till mina föräldrar en stund, de ville bli klippta. Jag har skött om klippning av deras hår i många år nu så de måste ju vara nöjda. det är skönt att de inte behöver åka iväg för det.
Annas busmonster Messi tycker att vi är så tråkiga så han ger just nu filten en rejäl omgång. Nu betalar hon snart för att få vara hundledig en vecka. Man kanske ska lägga ett bud. Det är hårt att vara valpägare!
Gubben har huggit en laddning med ved, pannamonstret blir så grinigt och vill inte ge värme om den inte får mumsig ved.
Läste på någon väderprognos att det ska regna här på fredag! Va! Hur tror ni vägarna kommer att vara då?! Skridskobana! Tror jag låser in gubben och barna så de inte behöver ut den dan.
Gubben har ju 7 mil enkelresa till jobbet så jag hinner med att inbilla mig mycket om han är sen.
Nu börjar kroppen säga ifrån att det är dags att sova så jag ska titta runt en stund på bloggar och sen blir det sängen.
Ha en bra dag i morgon. Mossa, mossa PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv